Програмски језик PYGAME
Ученици који су лоше урадили оне две вежбе - за дуж, круг и кружницу, ево пример две урађене вежбе па нека погледају - Дуж, Круг и кружница.
О лекцији Цртање многоуглова можете пронаћи на линку ОВДЕ.
Пример задатка Новогодишња јелка (Задатак се налази на Порталу Петља):
Користећи функцију polygon реши задатак. Напиши Pygame програм који у прозору димензија 300 х 300 пиксела, црта јелку као на слици.
import pygame
pygame.init()
prozor=pygame.display.set_mode((400, 400))
pygame.display.set_caption(“Novogodisnja jelka”)
prozor.fill(pygame.Color(“white”))
pygame.draw.polygon (prozor, pygame.Color(”green”), [(50,250),(150,150),(250,250)])
pygame.init()
prozor=pygame.display.set_mode((400, 400))
pygame.display.set_caption(“Novogodisnja jelka”)
prozor.fill(pygame.Color(“white”))
pygame.draw.polygon (prozor, pygame.Color(”green”), [(50,250),(150,150),(250,250)])
pygame.draw.polygon (prozor, pygame.Color(”green”), [(75,200),(150,100),(225,200)])
pygame.draw.polygon (prozor, pygame.Color(”green”), [(100,150),(150,50),(200,150)])
pygame.draw.polygon (prozor, pygame.Color(”brown”), [(130,250),(130,300),(170,300),(170,250)])
pygame.display.update()
while pygame.event.wait().type != pygame.QUIT:
pass
pygame.quit()
pygame.display.update()
while pygame.event.wait().type != pygame.QUIT:
pass
pygame.quit()
Нема коментара:
Постави коментар